ביטוח בריאות פרטי

ביטוח בריאות פרטי

היום כל אחד חייב לדאוג לעשות ביטוח בריאות פרטי, מעבר לביטוח הבסיסי שמספקת קופת החולים. חשוב להבין כי קופת החולים לא יכולה לספק לכל אחד את הביטוח האיכותי והמקיף ביותר, ולכן על מנת לכסות מראש את כל האפשרויות, חייבים לדאוג לביטוח פרטי. אף אחד לא יכול לדעת מראש מה יוליד יום, ולכן מומלץ לקחת בחשבון את כל הסיכונים ולדאוג לביטוח רפואי מקיף שיוכל לסייע לכם בשעת צרה. חשוב לדעת כי ישנן תרופות רבות שיכולות להציל חיים, אשר אינן נמצאות בסל הבריאות. תרופות אלו יעלו לכם הון תועפות, במידה ולא תדאגו מראש לביטוח פרטי שיסייע לכם לממן אותם במקרה הצורך.

ביטוח בריאות פרטי – למה חשוב לדאוג לכך מראש?

כאמור, הביטוח הבסיסי שקופת החולים מעניקה לנו, לא מסוגל לכסות את כל המקרים וכל הצרות שעלולות לפקוד אותנו ביום מן הימים. ביטוח פרטי למשל, יכול להציע כיסוי שנע בין מיליון ועד 5 מיליון ₪, עבור תרופות שאינן כלולות בסל הבריאות. סכום מעין זה יכול להוות דלת הצלה עבור החולה, אשר בשום אופן לא יוכל לממן תרופות בסכומים האלו בכוחות עצמו. מעבר לכך, ביטוח פרטי מאפשר לכסות הוצאות רפואיות של ניתוחים אשר מבוצעים בחו"ל, כמו לדוגמא ניתוחי השתלות. אומנם גם בארץ מתבצעים ניתוחים אלו, אך זמן ההמתנה ארוך ועלול לסכן את החולה.

גלעד גרנדש – דואגים לביטוח בריאות פרטי בשבילך

ביטוח בריאות פרטי הוא לא פריבילגיה אלא צורך ממשי של כל אחד ואחת מאתנו. חברת גלעד גרנדש הינה חברה מובילה בתחומה המציעה את ביטוחי הבריאות המתקדמים והמשתלמים ביותר. החברה מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של פוליסות שונות, המציעות אופציות כיסוי שונות בהתאם לצורך של כל אחד ואחד. לקבלת ייעוץ אישי צרו קשר עוד היום.

מאמרים נוספים :