ביטוח מבנה למשכנתא

ביטוח מבנה למשכנתא

כחלק מהחובות סביב לקיחת המשכנתא על הבית, תצטרכו לעשות ביטוח מבנה, אשר מטרתו לוודא כי הנכס שרכשתם נשאר שלם לאורך כל הזמן שבו משולמת ההלוואה שהבנק נתן לכם. בניגוד לעבר שבו רק הבנקים יכולים היו להציע את סוג הביטוח הזה, כיום גם חברות הביטוח השונות מציעות מסלולים של ביטוח מבנה למשכנתא.

ביטוח מבנה למשכנתא – מהם הנזקים אותם הביטוח מכסה?

חשוב לרכוש ביטוח מבנה שיעניק לכם פיצוי כספי, במידה ותאלצו להתמודד עם הצורך לתקן את הבית או חלקים שונים בתוכו, כמו במקרים להלן:

  1. נזקים של מבנה הבית עצמו- הנגרמים בשל שריפות, מזג אוויר סוער במיוחד, רעידות אדמה וכדומה- כל נזק הנגרם שלא בגלל גורם אנושי. ישנם מקרים שבהם יידרש שיפוץ חלקי של מבנה הבית, ולעתים אפילו בנייה מחדש. ביטוח מבנה יאפשר כיסוי של הוצאות השיפוץ או הבנייה, כולל תשלומים לבעלי מקצוע ואפילו פיצוי על אובדן שכר הדירה.
  2. ניתן להרחיב את הביטוח כדי להתאימו לצורכי המבוטח, וכך לכסות גם נזקים שנגרמו לחלקים בתוך הבית שאינם חלק מהמבנה שלו. ביטוח כזה יכסה את ההוצאות סביב נזק הנגרם לכלים סניטריים, משטחי שיש, קרמיקות, זכוכית ועוד- אשר יש לשפץ אותם או להחליפם.

מדוע חשוב לפנות לסוכנות ביטוח לצורך רכישת ביטוח מבנה למשכנתא ?

ביטוח מבנה למשכנתא חייב להיות מותאם לכם ולצרכים שלכם. פתיחת האפשרות לרכישת ביטוח כזה אצל חברות הביטוח ולא רק בבנקים, מאפשרת תחרות המיטיבה עם הצרכן, בכך שהיא מייצרת היצע הוגן של מחירים עבור ביטוחי מבנה. אצל גלעד גרנדש סוכנות לביטוח, תוכלו להיות בטוחים שתקבלו את ההצעה המשתלמת ביותר לביטוח מבנה למשכנתא, עם כיסוי רחב בתנאים טובים. צרו קשר לקביעת פגישה בסוכנות בהקדם, ותנו לעצמכם ביטחון כלכלי על ידי ביטוח מבנה משתלם במיוחד.

מאמרים נוספים :